دست هایت پناه من

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



دست هایت پناه من



صدایت کنم
دلم میخواهد نامت را صدا کنم 
یک طور دیگر
یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم 
دلم میخواهد نامت را صدا کنم
یک طور که دلت قرص شود که من هستم 
یک طور که منم دلم قرص شود با بودن من 
توهم هستی

بعد از گرفتن دستهايت 
تمام دنيا را لمس خواهم كرد
تا عشق به همه جا سرايت كند




مرا یاد بگیر .....
نه مثل جبر ..
نه مثل هندسه...!
نه مثل 1- 1
که همیشه میشود 0........
مرا یاد بگیر
مثل نیمکت آخر .....
زنگ آخر ........
و دستانی که نام تورا
مدام روی چوب حک میکرد ...
مرا یاد بگیر ...!


عشق نه شمع است خاموش شود

نه حدیثی است که فراموش شود

عشق یک عمر خاطره هاست 





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





27 آبان 1394برچسب:, ساعت 6:6 توسط ♀yeg@ne♀